Towel Day - Don't Panic

събота, 31 октомври 2009 г.

Хелоуин


Всеки е чувал за Хелоуин. Като малка дори и аз исках да го празнувам само за да ям бонбони цял ден и да се обличам странно, за да плаша хората.Сега това желание май е изместено от проблема с тъпата американизация.С тези техни празници се превърнахме в идиоти които сякаш нямат собствени такива. Идеята за празника е добра, дори много добра, но не мога да си представя, че малките Марийка, Гинка, Поля и Нина ще тръгнат преоблечени като Барби или някоя принцеса до третия етаж при баба Цона и тя ще им даде близалки и бонбони въпреки, че до вчера ги е целила с щипки от балкона защото не пазели тишина и тя не можела да спи обедния си сън.
Тази концепция не ми се връзва особено след като знам какви са отношенията межу всички съседи в България.
Тази концепция не ми се връзва особено след като знам какви са отношенията межу всички съседи в България. Незнам вашето отношение по въпроса, но моето явно не съвпада с това на мнозинството. За пореден път се поддаваме манипулации от тъпата глобализация. Получава се малко извратено и изкривено подобие на израза "един за всички, всички за един".
Въпреки всичко все пак няма да натяквам точно днес за това на празнуващите. Замисъла на този пост бе да честитя на тези, които почитат празника. Нека той им донесе много сладки, бонбони, близалки, лакомства и привидения.

1 коментар:

  1. Аз празнувам френския - Toussaint. Нали съм си франкогалфон.

    ОтговорИзтриване