Towel Day - Don't Panic

петък, 30 октомври 2009 г.

Щафета?

На кратко тук ще се включа в щафетата На дълго сега ще напиша 13 неща за мен, които или не знаете или само подозирате.
Тази идея бе подхваната от Nezzo и подхвърлена ми от цели двама (самата Nezzo и разбира се от другарчето Blade) наведнъж. Че как да откажеш!

1. Страх ме е от високо. Винаги когато се кача на определена височина става като с анимационно филмче - земята се приближава и отдалечава бързо и аз загубвам равновесие.
2. Плача почти всеки ден. Виновник за това съм си аз, защото съм доста чувствителна и се привързвам доста силно към разни явления - хартийки, песни, чувства, хора, сезони. Когато си отидат обаче винаги има повод за сълзи.
3. Страх ме е да остана сама. Мразя да съм сама. Чувствам се изоставена от света и дори плача (отново повод). Чувствам се удобно в огромна тълпа, та дори хората да са непознати.
4. Абсолютно всички деца от 0.1 до 12 години ме обожават. Не правя нещо специално, просто някак си ги привличам като магнит, но не се оплаквам дори може би ми харесва. Те имат по-чисти души и не ги интересува дали света ще рухне утре или след 3 милиарда години важното е днес да са щастливи.
5. Никога не съм се влюбвала. Дам за 17 години не се намери дори един идиот, които да ме впечатли достатъчно.
6. Помня страшно добре. Когато разбира се става въпрос за простотия от класа. И така мога да ви кажа какво е казал някой в първи клас, но не и какво домашно имам по история или математика или биология или география или ...
7.
Чувам страшно добре. Преди да заспя чувам самолети (летящи на около5-7 хиляди километра) Корабите плуващи по Дунава (1-1.5 км). Абе луда работа. Не мога да спя по цяла нощ.
8. Сънувам неща, които наистина се случват. Ама наистина дори това лято започнах да си записвам това което сънувам.От 10 съня 3 са се изпълнили, а ако случайно нещо от другите (ъъъъ... вампири, говорещи животни и т.н.) стане то ме наричаите Баба Данга
9. Много клюкаря. За всичко, за всеки, по повод и без повод.
10. Обичам да чета приказки и детски романи. Не обичам литературата на "възрастните". Много е тежка и има доста за обмисляне, а всички криминални романи съм ги разкрила дори преди да започна да чета.
11. Падам си по всякакви шаренийки. Листчета, картинки, книжки, фигурки, плюшени играчки, статуетки, предмети с неясна цел, килимчета, постелчици, платчета и мноооого други.
12. В момента събирам автобусни билетчета. Ако ви се намират приемам във всякакво състояние (между другото майка ми само чака да разбере къде ги крия за да запали огън и да танцува около моите горящи "боклуци").
13. Гледам никога да не предавам приятелите си. Ако случайно съм го направила искам съвсем отговорно да им се извиня от ефира на нашето радио :) Не наистина съжалявам и ги моля за прошка.

И защото бяхте толкова мили и четохте ЧАК до тук допълнително още 4 неща за мен:

14. Страх ме е от балони. Само докато се надуват де. Един ми изгърмя в лицето като бях малка и сега тръпна като видя някой да надува балон пред мен.
15. Никога не съм боледувала от нищо сериозно. Най-тежката ми болест беше ангина преди около 6-7 години от тогава го карам само на настинки и хрема. Чудя се кога ли най накрая ще изкарам и тъпата шарка (70 годишна бабка със дребна шарка се чеше по гърба с куките)
16. Мога да плета. Плета на една и две куки всякакви неща, ако искате пуловер още утре мога да го почна :) . Това си е нещо като традиция в семейството - мен ме е учила майка ми, нея нейната и така до много много далеч. И ката се замислиш че в някои семейства си предават златни бижута ...
17. Не обичам да гледам драми защото ми напомнят за тъгата, която мразя. Избягвам всякакви сериозни филми и книги защото ме карат да се замися за света и понеже си падам маааалко философ се разтройвам от състоянието в което се намираме.Живеем в един окаян свят заобиколен от лъжи и безчинства, изпълнен с НАШАТА лошотия и отчаяние. Няма нужда да ми припомнят това всеки път щом пусна нещо да гледам, след като надигна глава виждам позорното място което сами сме си избрали - толкова близо до звездите, но същевременно и толкова далече.

Свърших! Понеже не познавам особено много блогъри мога да прехвърля топката само на един (който не я е получил вече) Симона - накратко Монито от горния клас :) Нека като се сети да влезе в блога си да видим какво ще напише.

3 коментара:

  1. Хех, цели 17 неща за теб, а от тях не знаех само 3. Ех, ех... колко още имам да уча.
    Страхотно си се справила (беар)

    ОтговорИзтриване
  2. Дам почти. Аз за теб от 36 знаех около 15-20. Ти си по напред с материала. Аз имам да уча.

    ОтговорИзтриване
  3. Да да чувала.Значи можеш да чуваш самолети а мен не.yy bee :D

    ОтговорИзтриване