Towel Day - Don't Panic

събота, 24 октомври 2009 г.

Честит Рожден Ден

Значии ... Събрали сме се днес за да почетем раждането на едно същество (както вече сигурно сте се сетили де). И това същество е една моя много, много добра приятелка, без която не знам какво щях да правя. Nezzo e един невероятен автор на още по-невероятни произведения и искам да и пожелая да продължава да бъде абсолютно същата любвеобилна и угаждаща ми личност и за напред. Дано твоите желания бъдат само една част от това което "падне" на главата ти тази година. Желая ти само здраве, щастие и любов (макар и изтъркано), защото имаш ли тях всичко друго ти е в кърпа вързано. Нека музата ти не те напуска дори и в трудни моменти, но се надявам дълбоко в душата си те да бъдат толкова малко и лесно преодолими, че дори да не ги осетиш. И за да завърша ще те поздравя както правят моите селски :

Нека си жива и здрава,
че да умреш права,
като кооперативна крава!


С най-добри пожелания: Дънч:)

2 коментара:

  1. Данче, благодаря за хубавите пожелания. Не мога да ти кажа колко ме радваш и ти и всички, които се сетиха за мен и тепърва ще се сещат. Това е второто ти пожелание все пак, а на мен колкото го казвам, толкова по-изтъркано започва да ми звучи това - мерси. Така, че няма да ти го кажа.
    Ще ти кажа благодаря, че направи живота ми толкова различен, любознателен и розов. Благодаря ти, че ме научи на толкова много неща, благодаря ти, че те има и, че си моя приятелка. Благодаря ти, Дънч...

    ОтговорИзтриване
  2. Честит да е рожденият ден на Nezzo !
    И да почерпи всички, които я обичат с много усмивки :-)

    ОтговорИзтриване