Towel Day - Don't Panic

четвъртък, 24 декември 2009 г.

Сряда + Четвъртък

Защо двата дни на веднъж ли? Ами просто е. Просто за цялата сряда не се случи нищо интересно, а няма нужда да натоварвам съзнанието на всички ви с ненужна информация. Та за четвъртък които все още не е свършил - още от сутринта (незнам защо) получих част от подаръците си.
Да те наистина бях под елхата и щом сестрата ги откри ме събуди с викове и последвало хвърляне върху мен, предизвестено само от стъпките и по стъпалата на горе. Тази вечер ще прекарам в компанията на братовчедка ми (едно много сладко 5-годишно хлапенце) - лудата фенка на Уинкс (Winx), гледайки разбира се клипчета на Уинск.За повече информация потърсете ме утре, защото тази вечер ще гледам Уинкс (за пореден път май станах банална)


P.S. Ауу щях да забравя! ЧЕСТИТ БЪДНИ ВЕЧЕР! Ха дано Ви върви по добре и от миналата година и дано таз годишното раждане на Христос е дори по-успешно от предното :)

1 коментар: