Towel Day - Don't Panic

вторник, 15 декември 2009 г.

Каква седмица

И отново като на влакче на ужасите всичко минава толкова бързо, че почти не го усещаш. Или поне това се случваше през цялата настояща година. Както и да е аз отново се отнесох. Та ставаше дума за тази седмица. Тя е най- обикновенна седмица, но изглежда няма да завърши така както започна. А как започна ли? ТЪЪЪЪЪПОООО!!! Как по друг начин да започне седмицата ти щом се намираш в гимназията и имаш два часа английски език? Да, съчувствайте ми, малко е страшно, знам.
За последните четири дни се карах и виках на толкова хора, че дори и аз се чудя на себе си. И все пак края на това е близо. Той настъпи още с четвъртък вечерта с моето присъствие на постановката "Гераците". Дам, аз ходя и на такива места. И дори доста се посмяхме. Петък вечерта е вечерта, която ще прекарам на свещи в съседната гимназия. Накратко ще присъствам на "Философия на свещи". Мисля, че идеята е оригинална и дано накрая не се разочаровам.
И такааа, стигам до кулминацията. СЪБОТА ВЕЧЕР ме очаква компания от блогъри! Иеееии (като малките деца :) Чакам, чакам и вече тръпна, защото единствените двама, които са осведомени си мълчат, сякаш устните им са зашити. Еи на! Няма да разбера нищо.
И така, остава само да изтърпя още малко училищно мъчение и мъъъничко натякване от сестрата и отново ще се озова на едно по красиво място (тук малко се включи и въображението ми ). Накратко ще изчакаме и ще видим, но аз лично нямам търпение.

2 коментара: