Towel Day - Don't Panic

сряда, 9 декември 2009 г.

Какво ново?

Какво ново? Как какво? НИЩЩООООО! Да, нищо. И как да има след като нищо не се случва! Освеен... Да, огромно количество дъжд в обувките и студ в пазвата. Как така за две седмици не се случи нищо, било то и лошо. Единственото нещо, което успя да ме заинтригува, бе това че черепа ми има странна сплесната част на темето. Това беше най-интересното и така значи можете да си представите останалото.Защо няма малко цвят? Защо всичко се изгуби в един единствен момент? дали аз предизвиках това? Не, не смятам! Май липсата на сняг в това отвратително време си казва думата. С този дъжд можем само да се изкъпем, което си е доста неподходящо занимание следкато е 5С. Искааам СНЯЯГ! Искааммм Колеедааа!
Толкова ли е сложно? Искам просто малко добро празнично настроение, нищо повече. Защо желанието ми е толкова трудно изпълнимо ли? Ами ето на всеки проговорил за Коледа е просто обсебен от нея. "Искам подаръци" , "Искам празненства!". Не беше ли празника просто начин да се събере цялото семейство? Просто така поне веднъж в годината да направиш нещо добро просто с присъствието си. Защо вече я няма тръпката от ваканцията, просто защото си е ваканция, а не защото можеш да се напиеш като свиня и на следващия ден да не трябва да ходиш на работа или училище.
Чувствам се отритната от тази нова традиция. И май като се замисля това е най-доброто за мен.

Мечтая си за най-обикновен празник, около ИСТИНСКА елха ухаеща на смола с най-близките си хора и просто така само заради традицията нещо дребно за подарък, но изпълнено с любов и празнично настроение.

Какво ново? Как се чувствате Вие? Спричастни ли сте? Няма смисъл да питам, нали?Какво ново може да ми кажете! Съмнявам се не, че мецтите ми ще се изпълнят, съмнявам се не че нещо ще се промени! Е, тогава защо ни е Коледа изобщо? Май тя се превърна в поредния повод за караници, вместо това което обичахме и почитахме.

Няма коментари:

Публикуване на коментар