Towel Day - Don't Panic

понеделник, 21 декември 2009 г.

Понеделник

Казват нова седмица - нов късмет. Е, на това се казва късмет. Тази сутрин се събуждам с невъзможността да преглъщам и с ужасно главоболие. Накратко ангина! Ако и нататък седмицата ми върви по този начин не съм сигурна, че ще запазя позитивното си настроение за Коледа. След горещия душ, посещението при личния, гостито при баба ми и следобедния сън се чувствам малко по добре. Но въпреки всичко това болеста си има и своите позитивни страни. Като например за разликаот всички вас аз вече съм в коледна ваканция (тук вече танцувам на стола, забравяйки, че всяко малко по-рязко движение ми доставя невероятно "удоволстивие" причинено от главоболието).
А новина. Сетих се за стария си Screen mate - овци. Това са едни мънички овчици играещи, скачащи, ядящи върху десктопа. МНОООООГО са сладки! Дамм, липсата на разнообразие си казва думата върху мен - вече говоря за овце :)
И понеже вече имам малко повечко време от преди за довиждане ще кажа До утре: До утре!

P.S. Щях да забравя! Вчера, незнайно защо от Twitter, и после от Krassyo разбрах за смъртта на Британи Мърфи. Хммм, жалко да умреш толкова рано. Накрая само Rest In Pease Британи! Приживе не те харесвах особено, дано това се промени поне сега.

5 коментара:

  1. Лека и пръст. И аз научих преди малко и ми стана много кофти. Харесвах я :-(...

    ОтговорИзтриване
  2. Първо бих желал да ти пожелая бързо оздравяване и до Коледа да си вече без гърлобол и главобол. Неприятно е точно по празниците да боледува човек и се надявам да не сме ти докарали болестта от срещата на 19-ти.

    Хех, тези овце са толкова стари. Сещам се, че още на първия си компютър с Windows 98, си бях сложил някога тия овчици. Много приятни ми бяха като се къпят във вана ако става въпрос за същите ;-)

    За Британи Мърви. Да почива в мир, основно твърденията са, че е злоупотребявала системно с наркотиците и това може би е подпомогнало за сърдечния удар. Тъжно, толкова младо момиче, което на всичко отгоре ми беше доста симпатично в малкото филми с нея, които бях гледал.

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси, и аз искам да се оправям по-бързо, защото вече ми писна и не не е от 19-ти. Не сте вие виновните. Иначе вече ви очавквам с удоволсвие.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз не успях да дойда, че се наложи да свърша една работа в офиса, но не се губи :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Забелязах :) Нищо, следващия път. Но май е по-добре през лятото, защото сега е малко хладничко.

    ОтговорИзтриване