Towel Day - Don't Panic

събота, 12 декември 2009 г.

Нов ден


Ето днес започна един нов ден, но май той е различен за вички. Различен заради настроението, което ни обхваща когато видим какво е времето навън. Тази сутрин бях събудена от невероятния вик на сестра ми при вида на дори малкото количество сняг, което почти не се забелязва. Но какво от това! Нали има сняг.
Най-накрая. Вече бях решила, че за пореден път няма да видя сняг преди Нова година. Напоследък се бях скапала тотално, но сега дори след ранното събуждане по рано се чвствам страхотно. И как неслед като има СНЯЯЯЯГ. Единственото ми желание сега е той да не спира! Ще е жалко да се разтопи още утре и аз отново да се превърна във мърмореща леличка. И сега накрая на предълтия ми пост искам да Ви пожелая Честит Първи Сняг! Дано той ни донесе само хубави и приятни случки като например Дървена ваканция!

Няма коментари:

Публикуване на коментар