Towel Day - Don't Panic

сряда, 23 декември 2009 г.

Вторник

След нощта прекарана в доста малко сън и ранното събуждане се чудех какъв ли ще бъде денят ми, но не ми остана много време за мислене, защото съвсем скоро всичко се оправи. Още от сутринта всичко си беше супер. Имах посещение, което ме отведе на места непосещавани от моята изтънчена личност (щот тая личност я мързи да си дигне четирибуквието и да отиде където и да е). Та шофьор (Занев), навигатор(Таня) и пътник (Инес of course) се вдигат и решават да ме посетят в Мартен, защото по стечение на обстоятелствата съм болна от ангина (това обаче не ми пречи в момента да си пея саундтрака на Царя лъв). И ми се донасят за да си получа подаръка за Коледа - разбира се книга и не толкова разбира се отдавна желания "Алхимикът".
Та идват те, радват се на двете ми мноооогоо грозни кучета (за справка Дратхар), на котката, която е без особена порода и на сивия ми заек. След това ходихме на сладкарница, през прозореца на която видяхме и Мартин. Таничка се втурна да го посреща и при урението, че брат му е в тях, посетихме и Августин (иии тук Инес беше права, като каза че той сигурно си е мислил че сънува, според мен кошмар:).
Накрая след тяхното заминаване получих обаждане, че баща ми няма да се върне скоро и дълго отлаганото палене на парно се състоя. Хмм вечерта също бе доста приятна. Родителите ми и сестра ми решиха да посетят приятели и аз - болната бях оставена на мира с судоку в ръка, седнала до радиатора и с вклучена печка срещу мен - РАААЙЙЙ! Деня беше невероятен и се надявам и следващия да бъде такъв и накрая До утре (отново)!

Няма коментари:

Публикуване на коментар