Towel Day - Don't Panic

четвъртък, 21 януари 2010 г.

Компютъъъъъъррр


Какво прави един блогър три поредни седмици без компютър? Ами брой ги и гледа празното място на кутията с жален поглед! Е, добре, че не съм типичен блогър, защото иначе щеше да стане доста напечено в къщи с две тинейджърки "гладни" за интернет.Вместо да изпадам в паника извадих стария компютър поддържащ единствено Windows 98 и играх карти до ... ами докато не станах толкова добра, че ми писна да побеждавам в 3 от 4 игри :) Та заветния момент дойде и аз отново съм с моя ... хммм, моята звезда.
Като се замисля тези 3 седмици не бяха толкова дълги, но успяха да ми помогнат да свърша малко работа отлагана отдавна. Започнах да чета отново и дори успях да прочета три книги, на които отдавна се каня, но все нямам време. Успях да пооправя стаята си (нещо което вече не си личи) и дори се забавлявах от сърце както преди. Май съм станала още малко по откачена, защото като ставам сутрин все ми липсва я крак я ръка, но иначе съм добре.
А щях да забравя : НЯКОЙ ЗАБЕЛЯЗА ЛИ СНЕГА НА ВЪН!!! ЩОТО АЗ ДА!!! И Е УЖАСНО!!! Сега се намирам в криза с обувките, които когато обуя сякаш не съществуват и стъпвам нараво в снега. Та снега е ужасно нещо и както вече не веднъж съм казвала : МРАЗЯ ГОООО!!!
Сега по-спокойно. От тук нататък се връщам и ще пиша отново по-често, за съжаление на някого :) Мисля скоро да се завръщам в ритъма които бях по загубила по празниците и дори да го позабързам, но затова има време.
И един малък упрек като за финал. Абе вие да не сте заспали бе? Мечките вече ще се будят пък вие местата им от сега се опитвате да откраднете. Сякаш е паднала бомба и е убила всички и сега няма кой да пише. Та това беше.

Няма коментари:

Публикуване на коментар