Towel Day - Don't Panic

вторник, 17 ноември 2009 г.

Колко ... глупави реклами може да ни сервира ефира?

Само си направете тори експеримент :
Седнете в 20.00 часа пред ефира на която и да е телевизия и гледайте в продължения на 5 минути за да чуете всички реклами.Еее как беше? Май и на вас ви писна. И какво тогава да каже средностатистическия човек, който е принуден да гледа това всеки ден и то по няколко пъти.
"Оскар и аз имаме ТВЪРДО доказателсткво (ако)", "вдитни самолета", "искам да акам при Ники" и "никога непропускащите ни тампони" са само част от бисерите, които можете да чуете и видите за 5 нищо и никакви минути от живота си. Дали ще бъде Уискас, Дуфалак, Простамол, Уринал или Евърбел няма значение.
Кремвиршите им били от месо! Да бе, тея сценаристи яли ли са ги някога!? А бабата от М-телската мафия ще бъде ли доволна някога? Не, не и докато от Глобул не изкъпят кучето от техните реклами, че много мирише."Задръж тапата" пък е една от най-странните и безмислени реклами, които някога съм гледала.
Не, не казвам, че трябва всички реклами да се махнат, но трябва да си има време за това. Нали всякакви реклами със съдържание на алкохол, цигари и лекарства трябваше да се излъчват след 10 часа? Дааа сигурно след 10 сутринта. Това е все едно да кажеш на едно дете " Пии колкото искаш, но внимавай", Пуши от тези цигари, но не повече от 2 кутии на ден" и дори "ако забременееш, няма проблеми! Просто вземи това хапче и всичко ще е наред".
Със сигурност от някъде трябва да се направи нещо.И ако по случайност съм пропуснала някоя от "онези" реклами чувствайте се свободни да попълните празнината. За награда ще получите от мен едно "кажи баба тенкю".

7 коментара:

  1. Тая пумия никога няма да свърши. Хората винаги ще имат нужда да се рекламират и винаги ще си мислят, че техният начин е най-блестящ. А обикновеният човек ще стои от другата страна на телевизора и ще гледа как оная мацка от рекламата на Бонукс винаги го вади от чантата си, е как става тоя номер, тая жена май без прах 5 кила никъде не ходи...
    А телешоп са най-забавни, докато видиш цената на нещо могат да ти вкарат желе в мозъка и да те убедят, че цената наистина е малко... само 100 лева за ренде! Което може всичко!

    ОтговорИзтриване
  2. Eй ама как не се сетих за това с праха. Браво велика си. Иначе преди малко гледах реклама за някво интерактивно бебе на име ЧИЧО БЕЛА. Та тази кукла акаше разни оранжеви неща (сигурно ша сънувам кошмари тая вечер беше отвратително).

    ОтговорИзтриване
  3. Иначе мн ме кефи тая мацка ^ дето издава най-добрия звук.

    ОтговорИзтриване
  4. Eeyoree каза...

    Иначе мн ме кефи тая мацка ^ дето издава най-добрия звук.

    Тоя коментар ми се струва нещо безсмислен?

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, наистина има много абсурдни реклами. Ами сещате ли се за едни бебета, които рекламираха пелените Молфикс с чалга мелодийка в стил Азис...то те бебетата пееха с гласа на Азис де.
    Също много са ми смешни рекламите на Каменица - Да спасим мъжа! Абе подобни смехотворни реклами има, колкото си пожелаеш.
    Аз тук искам да обърна внимание на една реклама, която много ми хареса, та чак ме накара да се замисля...но не си я спомням добре...детенце твърдеше, че е богато, но фактически не беше...Мисля, че беше на M-tel или Globul? Няма значение...
    Тя ми откри един нов, интересен поглед на нещата...

    От Авги

    ОтговорИзтриване
  6. Всъщност рекламата е на нескафе но наистина тя е доста хубава.

    ОтговорИзтриване
  7. Ох, колко съм зле...всъщност рекламата беше на Нескафе (3 в 1) под мотото - "Животът е богат"

    ОтговорИзтриване