Towel Day - Don't Panic

четвъртък, 12 ноември 2009 г.

Колко ... блондинки са нужни за смяната на една електрическа крушка?


10! Една да държи крушката, четири да въртят масата на ляво, четири да въртят масата на дясно и една да отговаря за електрическия ключ на стената. Някой да знае друг виц за тъпи блондинки? Да, ти най-отзад в публиката с вдигнатата ръка сигурна съм, че знаеш поне двадесетина и то дори доста смешни, но моя въпрос беше риторичен. Много ясно, че ще знаеш. Всички знаят!
А как мислите се чувстват блондинките, които по някаква случайност има мозък? Ще ви кажа: писнало ми е от тъпи вицове за блондинки, които дори червенокосите не разбират. Писнало ми е от предрасъдъците на хората при вида на хубава блондинка. Писнало ми е постоянно да ми повтарят, че
блондинките не са хора.
Първия път и на мен ми беше смешно, но ми писна, нали и аз се водя блондинка!?

Така след като изявих мнението си по въпроса с вицовете да пристъпим към същността на въпроса : Започнах да пиша това след като се убедих, че по-тъпи хора от брюнетките няма. Не това не е опит да преобърна поверието за глупавите руси, само подчертавам, че невинаги цвета на косата казва, това което казва и устата.
Признавам си , май като се замисля добре изобщо не познавам други (естествени) блондинки, било то тъпи или не. Виж обаче повечето брюнетки си заслужават да им подаря пакетче с перхидрол. Не искам да пораждам вражди между привържениците на който и да е отбор, но ситуацията е такава.
Не една или две брюнетки са ми правили впечатление, че не само не блестят с особено количество сива мозъчна тъкан, на не си затварят и устата когато трябва. типичен пример за това е не безизвестната Меган Фокс (Sorry Nezzo). Горката не знае къде да мълчи и къде не. Мисля си, че когато рекламираш даден филм с твое участие (и зависиш на приходите от него) не би трябвало да казваш, че щом участваш ти самия филма не си заслужава и не трябва да се гледа.
Отново подчертавам дебело Не всички брюнетки са такива идиотки. Може би само повечето, които познавам. И милички колкото и да потъмнявате косите си, боята няма да ви направи по-умни, най-вероятно просто ще се появи косопад.
Очаквам възражения в коментарите.

4 коментара:

  1. Ето ти едно възражение...
    Може ли да те напсувам!
    Това не е въпрос...

    ОтговорИзтриване
  2. Да, може ако не си твърде груба с моята изтънчена личност.

    ОтговорИзтриване
  3. Пийте по една бира и ще ви мине :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Не е важно каква ти е косата ,а какво има под нея в главата ти :) Според мен естествените блодники не са тъпи ,но изкуствените са доста тъпи :) Естествено,че има и тъпи бриюнетки ,тъпи червенокоски и тн... Но аз де чудя ,защо ние жените сами се оплюваме ,а после се сърдим,че някои мъже казват "жените са тъпи овце"?

    ОтговорИзтриване