Towel Day - Don't Panic

четвъртък, 11 февруари 2010 г.

Смешка

Какво стана с великия екип, който се заформи преди около 2 седмици?
Ами нищо особено освен, че замалко да се разпадне и всички членове се изпокарахме типично в български стил. Да, въпреки, че мислех, че това няма да се случи при нас, защото сме приятели.Е да и отново сгреших!Тааа мина определения от учителката срок и АЗ останах сама да свърша всичката работа, защото другите двама изчезнаха от хоризонта и решиха да ми се оправдаят с болест.
Свърши ли всичко? Дааа, най накрая свърши. Привърши мъчението на душата ми точно преди около половин час. Двамцата ми другари се сетиха преди ... ами единия снощи, а другия преди около 1-2 часа (сами разбирате, че вече беше ТВЪРДЕЕЕЕ КЪСНООО).
И накрая, да имаме шестици! Колкото и смешно да звучи (а също и невъзможно) получи се и колкото и странно да се бяха стекли нещата аз се радвам, че въпреки перипетиите всичко мина като по вода.

1 коментар:

  1. Еее няма да се правим на неадекватни и луди. Благодаря за това,че си поела нещата в свои ръце и всичко мина гладко :)

    ОтговорИзтриване