Towel Day - Don't Panic

петък, 12 февруари 2010 г.

Отдавна обещана + Любимец 13 от 9А


Как да започна историята без тя да ви се стори изтъркана, вече доста пъти преговаряна или просто досадна? Доста трудно ще стане признавам си. Няма да е лесно да се говори за следващите същества без да се появят поне една-две недоволни и още една-две ентусиазирани физиономии (ако изобщо имам толкова читатели напоследък :). И това разбира се по простата причина, че напоследък с думата "вампир" доста се парадира. Дааа и аз като всички луди и доста често глупави тинейджърки (ако така могат да се нарекат всички 13-14 годишни момичета, а и моля без обидени) от известно време харесвам "такива" работи.
Интересното при мен е че моят интерес датира от ... ами от доооста отдавна. Може да се каже, че има няма десетина години са минали. И не, не съм гледала "Дракула 2000" или Интервю с вампир", което е странно защото това са истинските класики в жанра.
Та цялата тази работа с "не-мъртвите" се получи след манията ми да чета детски приказки (и не ме питайте как са свързани приказките с вампирите, защото и аз не знам), които разбира се бяха доста често свързани с митологията. Май вече съм споменавала за тази моя наклонност, но сега е време да затвърдим знанията си! Та от митология, на митология достигнах и до славянската митология. Мххм точно нашите прадеди са измислили тези същества, не както сигурно предполагате някой малоумен западно европейски народ.
Стига с далечната история. Преди една година. Да, отново точно преди една година без да исках разбрах за нова продукция която нашумя доста бързо, заради невероятно секси вампира - Едуард Кълън. Мхххм говоря точно за "Здрач". Та на рожденият си ден получих книга № 1 и от тогава не ми върви.
Що бе? Що не ти върви? (Този въпрос е истински и зададен от братовчедка ми преди време) Ми не ми върви, защото сънувам. Ама сънувам странни неща - Вампири, Хана Монтана, Вампири, Зомбита, Вампири.
Мина пролетта ура
и аз забравих веднага!

Радвайте се на успеха докато е забележим!

И отново е февруари. Имам рожден ден точно след една седмица, а на лице е новата драма в живота ми! Този път тя носи името "Дневниците на вампира". Започнах със сериалка с българската "Бела" и завърших с "Ох, мамо, Стефан ме гони да ме яде!" и две от пет книги, които очакват да бъдат прочетени до два дни.
Лично аз се изморих да бъда като "глупава разгонена 13 годишна пуберка", но в този случай съм безсилна, защото не аз избирам маниите си, а те избират мен.

P.S искам да поздравя "Любимец 13" от 9а клас, защото цял ден не ми излиза от главата този рус пич дето ме гледа като, че съм умопобъркана идиотка викаща след него, че света ще свърши утре и затова трябва да си купи Библия и да влезе в моята секта, която смятам да основа на небето след като мине Страшния съд, разбира се.

2 коментара:

  1. Ахахахаха не цепя само дали на моето момче умишлено си му объркала класа или нарочно. И недей залъгва момчето с тия Библии, че после изобщо не знам как ще ни гледа... :D

    ОтговорИзтриване
  2. Ми напълно се ометох снощи и затова, сетих се чак в 1 часа ама вече беше доста късно за поправки :) За Библията не се безпокой то и аз не я харесвам особено!

    ОтговорИзтриване