Towel Day - Don't Panic

вторник, 9 февруари 2010 г.

Информационно табло

Е беше време както се казва. И каква беше ТОЗИ път причината да не пиша? Пак красива накратко! За седмица и половина останах с екранна клавиатура като единствено средство за писане. Красиво е, особено в скайпа. Накратко аз се завърнах (и се надявам ТОЗИ път да се задържа малко повече в ефира).
Та какво ново освен клавиатурата?
Ами освен нея получих и огромно количество сняг, което ме задържа последните два работни дни у дома. На пръв поглед весело, но като се вгледаш по-задълбочено предпочитам да ходя на училище. Мхххмм и не, не съм луда, просто да стоиш в къщи с родителите си цели два дни, заринат от сняг не е чак толкова весело. На това отгоре още утре трябва да стана в 05.30 часа (да, сутринта) за да си хвана автобуса и да стигна до даскало, избирайки най-безопасния маршрут (които не съществува, защото ИМА снягггг!).
Освен неприличното количество сняг стоварило се върху Русе и околностите май интересни неща не са се случвали освен ... а затова утре! Знам, че съм гадна, но още обмислям как да съобщя на света за новата си прищявка (спокойно нищо лошо, просто нещо ми се стовари на главата внезапно и не говоря за тухла или керемида).
Та лека нощ народе! Вие ще будувате, а аз ще хъркам на топло, а котката ще мърка в краката ми. Хак ви сега на вас които не харесвате котки :)

1 коментар: