Towel Day - Don't Panic

петък, 4 юни 2010 г.

Къде съм

Къде съм, къде съм. Ами на училище съм. Нямам време да пиша следобед. Няма време, казваше и едно човече от едно култово българско предаване. Като по-малка много го харесвах. Вече нещо ми е много скучно. Дали заради вързастта, дали заради тематиката, но не ме влече така както преди.
Както и да е.Реших да пиша защото имам малко свободно време. Освободиха ме от химия и сега ще диктувам разни точки някъде, на някого.Изобщо нямам идея къде, защо и как. Въпроса е че нямам химия. Не, че не харесвам химия, но не ми се слуша за алкални и алкалоземни елементи за пореден път. Нещо взе да ме изнервя цялото това повтаряне.
И така, работата върви добре, у дома нещата също са добре, малко съм изморена, но ще се оправя. Искам малко почивка, но явно ще я получа най-рано довечера. Ще си легна рано и утре ще спя до 12.30. АААААА добре ще ми се отрази.
Е свърши ми времето. Трябва да се заемам с работа. Ще се чуем скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар