Towel Day - Don't Panic

понеделник, 1 март 2010 г.

Честита Баба Марта!

Ха сега честита ни дошла сърдитка! Дано сте се окичили стабилно с нови новенички мартенички и дано са ви обсипали с пожелания за добър празник. При мен работата върви доста бавно, но скоро преживях неистов шок и реших да си почина, а освен това останах без интернет за повече от седмица. Обаждам Ви се просто ей така, колкото да видите , че съм жива и здрава. Иначе скоро ще почна да Ви посещавам по честичко, но сега съм маааалко заета с маааалко работа (мръсните муй чинии), но иначе няма кой да я свърши и ако аз не го направя не ми се мисли (общо взето няма да има в какво да се яде!) та времето ми стига точно до тук така че засега се сбогувам с не особено голямо удоволствие. Остатъка от статията тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар