Towel Day - Don't Panic

петък, 23 септември 2011 г.

Подарък за рожден ден

С огромно закъснение (от 2 дни) искам да честитя рождения ден на сестра ми. Малкото порасна, както метафорично, така и буквално, защото със своите 175см се извисява над простосмъртните люде.
Честит да ти е рожденият ден! Да пораснеш голяма (ама този път само метафоричната част). Да станеш на 15 си е голяма работа. Не съм сигурна, че помня моя 15-ти рожден ден, но явно просто не е имало нищо за помнене. Надявам се, че твоя да е минал по-паметно и да си го спомняш мнооого дълго време, защото лошото на рождените дни е че никога не се повтарят.
Подаръка за този ден го измислих преди месец и просто нямах търпение да го взема, защото като цяло си е голяма зарибявка. Достатъчно е човек само да го види, за да се засмее и веднага ще каже че е може би най сладкото нещо на този свят.

4 коментара:

  1. Аз моя го помня... много ясно, че и след него какво последва... :D

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни обеци. От къде ги купи? Искам да взема и аз.

    ОтговорИзтриване
  3. Бижутерия в Русе, но и двата чифта от този вид (другите бяха котенца) изчезнаха за нула време. От тогава никъде не съм виждала подобни ...

    ОтговорИзтриване