Towel Day - Don't Panic

петък, 14 октомври 2011 г.

Представям Вииии .... Жорко

Това е Жорко. От две седмици живея в общежитие и единствения постоянен обитател в сградата той. Жоре, спасяваш ми живот, брат. Когато съквартирантката ми я няма, ти си единствения, който ми прави компания и гледа тъповати сериалки с мен. Преклон пред теб и твойте ... гащи.
Всъщност до скоро Жорко нямаше бельо. С колежките дори не бяхме сигурни, че той е момченце, но в процеса на работа над неговите гащи решихме: Това ще е Жорко! Единствения въпрос останал нерешен след 3-часовите спорове за гащите, беше дали израстъка на главата е нос или ухо. Ако някой има предложение, моля да го изпрати на адрес:
Велико Търново
П.К. 5000
ул. Арх. Георги Козаров 1
Студентски общежития блок №3
стая 206


или поне напише един коментар. Спешно се нуждаем от съвет, защото на Жорко му предстой солариум и нова прическа (цветни боички и моливи).

4 коментара:

  1. ухо е ве! няма ли някоя от вас да учи графика :D

    ОтговорИзтриване
  2. Има, но тя се заинтересува от други части. Между другото тя си търси голи модели за рисуване (и май има заплащане:). Иначе скоро открихме истинското име на Жорко. Оказа се, че той се казва Вяра...

    ОтговорИзтриване
  3. Този Жорко на някоя стена ли е? 3-ти блок ми е съвсем наблизо, може да му ида на посещение :D

    ОтговорИзтриване