Towel Day - Don't Panic

понеделник, 25 април 2011 г.

Един ден в снимки

Още вчера споменах, че изобщо не ставам за фотограф. Това обаче не ми пречи да си снимам на воля (и да показвам произведенията си на горките хорица, които нямат друга работа). Избрах именно този ден защото е понеделник! :) Да, бе да. Още от вчера беше планиран поход до близкото хълмче и с удоволствие Ви предлагам да видите снимките, които не се размазаха :)

Така започна деня (в 10.30)

Това беше усърдния труд в двора на баба ми...

...а това истинското начало.





Накрая все още гладни се прибрахме у дома ...

... и на купичка сладолед от теменужка разглеждахме стари снимки на родата.
(Възрастната жена в центъра е пра-пра-пра баба ми Цона, мъжът - пра-пра дядо ми Стоян с жена си - пра-пра баба ми Виша и трите им деца - прабаба ми Николина, правуйчо Георги(Все още е жив и се мотае из София) и правуйчо Слави. Портрета е правен (според надписа) 1932г.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар